الرئيسية / فنون / بالصورة- شاب انفصل عن حبيبته وجد دواءه لدى تامر حسني!

بالصورة- شاب انفصل عن حبيبته وجد دواءه لدى تامر حسني!

السبت 14 أيلول 2019

في خطوة مميزة ولافتة للغاية، نشر الفنان تامر حسني صورة له برفقة نادل في فندق على صفحته الرسمية على فيسبوك، أثار من خلالها ضجة كبيرة جداً.

وقد أرفق تامر حسني الصورة بتعليق أوضح من خلاله القصة وراء التقاطها، فكتب: “الشاب الجميل دا شافني داخل اغني في فرح وقفني وقالي انا بشتغل تقريباً ويتر هنا في الفندق وحبيبتي سابتني النهارده وانا زعلان اوي بس اول ماشفتك فرحت عشان بحبك جداً وطلب مني نتصور بموبايلي وأنا اللي انزل صورته عندي عشان يفرح”.

وتابع تامر حسني سرد تفاصيل القصة قائلاً: “وقالي انا إسمي محمود كان نفسي اتكلم معاه بس كنت داخل اغني”.

واللافت أن تامر حسني وجّه للشاب محمود نصيحة مهمة جداً، فقال له من خلال المنشور: “المهم يا محمود يا جميل بما اني معرفش ايه الأسباب اللي بعدتكوا عن بعض وبما اني مش ناسي الحزن اللي كان في عنيك هكلمك هنا… اكيد الدنيا مش هتقف بيك اهم حاجه تفضل تشتغل زي مانت كدا راجل وسيد الرجاله وربنا ان شاء الله يصلحلك الحال وممكن ترجعوا او هيكرمك بإنسانه مناسبه ليك اكتر وخلي الخير بينكم حتى في الإنفصال جايز قربكم مش خير لبعض ربنا يكتبلك الصالح ويكتبلها الصالح. اهم حاجه هوصيك بيها اشتغل وإكبر و إنجح و طور من نفسك…. “.

وختم تامر حسني قائلاً: “مين عارف جايز بعد سنين ربنا يجمعني بيك تاني واشوفك صاحب الفندق اوعى تضحك وتقول مستحيل شغلانتك وانا صغير اشتغلتها بس طبعاً مش في فندق شيك زي دا، كانت في مطعم أقل من بسيط وعشان راجل مايئستش فضلت ورا حلمي لحد ماوصلتله يارب توصل لحلمك انت وكل الناس وآدي صورتك يا عم منوره عندي اهي متأكد ان كلامي إشاره ليك مهمه خليك شاطر وإفهم الإشاره”.

عن WB